ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ .

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ Ι.Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

ή

Πώς βιοπορίζονται κάποιοι σχισματικοί ρασοφόροι στο Άγιον Όρος που λεν πως «δεν έχουν ούτε τρόφιμα» και «δεν δέχονται ευρωπαϊκά κονδύλια»...



1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Γνωστό είναι πως σήμερα εντός της μονής Εσφιγμένου διαδραματίζεται μία εκκλησιαστικώς και διοικητικώς ανώμαλη κατάσταση,

-αφ’ ενός με τα βασικά κτήρια της μονής να τελούν υπό κατάληψη από εξωαγιορείτες και σχισματικούς

-αφ’ ετέρου με την αστυνομία να αργοπορεί να λύσει την κατάληψη, όπως υποχρεούται βάσει τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων που προβλέπουν την απόδοση των κτηρίων στους κανονικούς Εσφιγμενίτες.

Οι σχισματικοί καταληψίες είναι περίπου 45-50 άτομα που ρασοφορούν χωρίς να είναι κανονικοί μοναχοί, από τα οποία η ηγετική ομάδα μετρά περίπου 12-13 άτομα. Αυτοί έχουν αναπτύξει έντονη δημόσια παρουσία (διαδικτυακή, τηλεοπτική, φυσική) σαν τηλεοπτικοί αστέρες, καθώς και ένα ευρύ (αλλά αφανές στους πολλούς) δίκτυο οικονομικών δραστηριοτήτων, σε αντίθεση με όσα οι ίδιοι δημοσίως ισχυρίζονται.

Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να κάνει έρευνα αποτεινόμενος στο διαδίκτυο, σε δικαστικές αποφάσεις, στην Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους, στην κανονική αδελφότητα της μονής Εσφιγμένου, στους σχισματικούς καταληψίες, σε συναλλασσόμενους ιδιώτες με τους καταληψίες κλπ και να φτάσει σε ενδιαφέροντα συμπεράσματα. Δημοσιοποιούμε εδώ τη δική μας έρευνα και καλούμε κάθε καλόπιστο να ερευνήσει επί του θέματος.





2. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ ΟΤΙ «ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΣΠΑ»

Οι καταληψίες ισχυρίζονται με κάθε ευκαιρία σε κάθε δημόσιο βήμα και ιδιωτικώς, ότι «στερούνται τροφίμων και φαρμάκων λόγω του απάνθρωπου αποκλεισμού που τους έχει επιβληθεί» και ότι «δεν δέχονται ευρωπαϊκά κονδύλια», διότι «γι' αυτά η Ευρώπη και οι Εβραίοι θα ζητήσουν ανταλλάγματα για να υποδουλώσουν το μοναστήρι τους». Μάλιστα προβαίνουν στον εξωφρενικό ισχυρισμό πως για την μονή αυτή «βρίσκονται σε αναμονή 4,5 δισεκατομμύρια ευρώ»! Εκτός του ότι πασιφανώς κινούνται ασύδοτοι εντός Αγίου Όρους και ελεύθεροι εκτός αυτού, διοργανώνοντας ακόμη και δημόσιες ομιλίες,

κρίνουμε τον ισχυρισμό τους περί ευρωπαϊκών κονδυλίων ως πολλαπλώς παραπλανητικό, λαϊκιστικό, γελοίο και ψευδή, διότι

1) Οι καταληψίες (ομάδα Μεθόδιου) ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΑΝ Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΝΟΜΙΜΑ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ. Ανέκαθεν ήταν άγνωστοι στην Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους, αυτοαποκομμένοι από τους λοιπούς Αγιορείτες και από σύνολη την Εκκλησία. Ποτέ δεν εξελέγη νόμιμα ή αναγνωρίστηκε ηγούμενος από την εν λόγω ομάδα, όπως και η ομάδα αυτή συνολικά. Μάλιστα οι ίδιοι βαρύνονται με ΑΠΕΛΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ, ΜΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗΣ ΟΜΑΔΑΣ κατά τον Καταστατικό Χάρτη Αγίου Όρους! Πώς είναι δυνατόν να αιτηθούν ή να λάβουν ευρωπαϊκές επιδοτήσεις για τη μονή Εσφιγμένου, εφόσον γι' αυτήν είναι ξένοι και καταληψίες;

2) Ποτέ η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν «παρακαλούσε» ή «ζητούσε» να δώσει επιδότηση για έργα στη μονή Εσφιγμένου. Ας μας επιδείξουν οι ισχυριζόμενοι ότι υπάρχει οποιοδήποτε σχετικό έγγραφο!

3) Οι αγιορείτικες μονές που αιτούνται ευρωπαϊκών κονδυλίων για εργασίες που εκτελούν σχετικά με συντήρηση κειμηλίων, αναστήλωση κτηρίων κλπ, πρώτα εντάσσονται σε ανάλογο πρόγραμμα, μετά εκτελούν τα αντίστοιχα έργα, μετά περνούν από έλεγχο για την προβλεπόμενη και νόμιμη εκτέλεση και στο τέλος παίρνουν κάποιο ποσό επιδότησης, ως επιστροφή μέρους όσων ήδη δαπάνησαν σε συμμόρφωση με το εκάστοτε πρόγραμμα και επ' ωφελεία της αγιορείτικης πολιτιστικής κληρονομιάς. Έστω κι έτσι, σπανίζουν τέτοια ευρωπαϊκά προγράμματα και όταν υπάρχουν δίνουν χρήματα «με το σταγονόμετρο». Πού είναι ο «πακτωλός αμαρτωλών χρημάτων που γενναιόψυχα αρνούνται» οι ψευδοεσφιγμενίτες»; Τι από αυτά έκαναν ποτέ οι καταληψίες της μονής Εσφιγμένου, για να «αρνηθούν ευρωπαϊκά χρήματα», τα οποία εμμέσως πλην σαφώς χαρακτηρίζουν ως «αμαρτωλά»;! Έως πότε θα υποβιβάζουν τη λογική των δεκτών των ισχυρισμών τους;!

4) Ο ισχυρισμός αυτός περιέχει την έπαρση και αυτοπροβολή ότι είναι «υπεράνω χρημάτων», «εντελώς αγνοί και αφιλοχρήματοι» και «αγωνιζόμενοι καθαρά από ιδεολογία εναντίον σκοτεινών δυνάμεων που σκοπεύουν να υποτάξουν την ορθοδοξία». Περιττό κάθε άλλο σχόλιο…





3. ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΗΣ ΜΟΝΗΣ

ή

Πώς βούτηξαν στο μέλι οι δήθεν αλλεργικοί σε αυτό...



Από δικαστικές αποφάσεις και άλλα στοιχεία από ΔOY της χώρας προκύπτει ότι οι παρανόμως εγκαταβιούντες στη μονή Εσφιγμένου (ομάδα Μεθόδιου) :

1) εισέπραξαν τις κρατικές χορηγίες έως και του έτους 2001 ύψους περίπου 850 εκατομμυρίων δραχμών, που αντιστοιχούσαν στο νομικό πρόσωπο της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου, οι ίδιοι που διατυμπανίζουν πως δεν δέχονται ευρωπαϊκά, κρατικά ή... εβραϊκά χρήματα, ενώ κατόπιν έρευνας αρμοδίων τα χρήματα αυτά δεν βρέθηκαν σε καμμία τράπεζα στην Ελλάδα.

2) εισέπραξαν όλα τα μισθώματα από τις διάφορες ιδιοκτησίες της μονής, όπως διαμερίσματα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα μέχρι τον Νοέμβριο 2005, κατά νόσφισιν των δικαιωμάτων της μονής. Άξιο σημείωσης ότι τα εισπραττόμενα ενοίκια ήταν περίπου 20.000 ευρώ ανά μήνα. Μάλιστα, δεν προσήλθαν καν στην αρμόδια ΔOY Πολυγύρου για να αποδώσουν το προβλεπόμενο τέλος χαρτοσήμου στο Δημόσιο, επιδεικνύοντας αγνόηση και χλευασμό της Πολιτείας, των νόμων και των Αγιορειτικών θεσμίων.

3) εκποίησαν ή εκχώρησαν  σε τρίτους σημαντικά ακίνητα της μονής Εσφιγμένου, όπως οικόπεδα και μετόχια, αμέσως μόλις έμαθαν ότι η Ιερά Κοινότητα πρόκειται να τους απελάσει από το Άγιον Όρος. Η συνολική αξία τους υπερβαίνει το 1.000.000 ευρώ. Κάποια από αυτά τα ακίνητα, αυτά για τα οποία εκδόθηκαν αποφάσεις από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, οι 4.010/2009, 4.661/2009, 5.295/2009, 5.296/2009, επανήλθαν στην κυριότητα της μονής, αφού ακυρώθηκαν οι παράνομες συμβολαιογραφικές πράξεις των καταληψιών. Συγκεκριμένη κραυγαλέα περίπτωση είναι η παράνομη πώληση από τους παρανόμως εγκαταβιούντες στη μονή μίας ολόκληρης πολυκατοικίας στον Πειραιά, για την οποία έχει εκδοθεί σχετική δικαστική απόφαση. Άγνωστη η κατάληξη των τυχόν εμπλεκομένων χρημάτων.

4) συνεχίζουν έως σήμερα να εκμεταλλεύονται ακίνητα της μονής Εσφιγμένου, όπως οικόπεδα, αγροτεμάχια και οικοδομές, σε διάφορα μέρη της Ελλάδος, π.χ. Αθήνα και Χαλκιδική. Αυτά είτε τα χρησιμοποιούν οι ίδιοι είτε τα εκμισθώνουν χωρίς νόμιμα έγγραφα σε ανύποπτους τρίτους!

5) συνεχίζουν έως σήμερα να εκμεταλλεύονται κινητά και πλωτά της μονής Εσφιγμένου, όπως οχήματα 4Χ4, αυτοκίνητα, φορτηγά, βάρκες κλπ εντός Αγίου Όρους. , Αξιοσημείωτο είναι ότι τα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων που παρανόμως χρησιμοποιούν οι καταληψίες πληρώνει η μονή Εσφιγμένου και όχι οι καταληψίες!



Άκρως ανησυχητικό στοιχείο είναι η σταθερή ΑΡΝΗΣΗ των καταληψιών να επιτρέψουν στην Αρχαιολογική Υπηρεσία (10η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων) να μπει στην κατειλημμένη μονή, να ελέγξει και να καταγράψει τα κειμήλια και το αρχείο της μονής. Αξιοσημείωτο είναι πως μεταξύ των εσφιγμενίτικων κειμηλίων γνωρίζουμε πως βρίσκονταν χρυσοί σταυροί, αδμαντοκόλλητες εικόνες, βυζαντινά χειρόγραφα και άλλα είδη, που πλην της ανυπολόγιστης πολιτιστικής, εθνικής και εκκλησιαστικής αξίας, έχουν και δυσθεώρητη εμπορική… Για την άρνησή τους αυτή και την ένοχη σιωπή σε σχέση με τα κειμήλια και την είσοδο κρατικών αρχών στη μονή έχουν ήδη εισπράξει δικαστικές καταδίκες και αναμένονται και νέες.





4. ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ ΟΤΙ «ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ» Η ΟΤΙ «ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΑ»

Οι καταληψίες ισχυρίζονται με κάθε ευκαιρία σε κάθε δημόσιο βήμα και ιδιωτικώς, ότι «οι κάρτες συναλλαγών με γραμμικό κώδικα (barcode), τραπεζικές ή πιστωτικές, όπως και η θρυλούμενη «κάρτα του πολίτη», περιέχουν τον δυσώνυμο αριθμό 666 και πως συνιστά άρνηση Χριστού η αποδοχή τους». Μάλιστα ο φερόμενος ως ηγέτης του και άλλοι από την ίδια ομάδα διοργανώνουν κατά καιρούς δημόσιες συγκεντρώσεις «κατά των καρτοειδών» ή εμφανίζονται δημοσίως ομιλούντες χαρακτηρίζοντας το ίνερνετ ως «πανεπιστήμιο του διαβόλου». Πιστεύουν αληθινά τις ανωτέρω απόψεις;!

Διαπιστώσαμε πως οι ίδιοι χρησιμοποιούν ή προτρέπουν ανύποπτους χρηματοδότες τους σε χρήση

-ηλεκτρονικών καρτών με γραμμικό κώδικα για να δεχτούν χρήματα από οπαδούς τους από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο

-του διαδικτύου για τη διαφήμιση περιοδικών και προϊόντων τους, αλλά και για τη διασπορά των πάσης φύσεως απόψεών τους, καθώς και ομιλιών και συνεντεύξεων του εκπροσώπου τους

-της τηλεόρασης για τη διασπορά των απόψεών τους, αφού ο εκπρόσωπός τους και πολλοί από την ομάδα του εμφανίζονται σε τηλεοπτιικές εκπομπές, τρία τουλάχιστον ντοκιμαντέρ που γυρίστηκαν εντός Αγίου Όρους





5. ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

ή

Πώς οι «πολιορκημένοι και αφιλοχρήματοι αγωνιστές της ορθοδοξίας» ξέρουν να δέχονται χρήματα από Mastercard και Paypal...



Οι καταληψίες προβάλλουν δημόσιες εκκλήσεις για χρήματα, συνδρομές, επιταγές και άλλα υλικά βοηθήματα σε κάθε απίθανη ιντερνετική γωνιά, σε παλιοημερολογίτικα περιοδικά, σε ιστοσελίδες προβολής των απόψεων και των περιοδικών τους κλπ.



1) Σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο

-Σε ιστοσελίδες παλιοημερολογιτών ή άλλων υποστηρικτών των καταληψιών παρατηρεί κανείς επί χρόνια την ίδια περίπου καταχώρηση-διαφήμιση: «Όσοι θέλουν να αποστείλουν επιστολάς, δέματα, ταχυδρ. επιταγήν κλπ εις τους διωκομένους πατέρας της ιεράς μονής Εσφιγμένου η ταχ. Διεύθυνσις είναι: Αρχιμ. Μεθόδιος – Τ.Θ. …, Τ.Κ. 630xx, Ιερισσός Χαλκιδικής».






-Σε ιστοσελίδες του σωματείου με επωνυμία «Εκκλησία ΓΟΧ Ελλάδος», δηλαδή της «μητρικής» παράταξης παλιοημερολογιτών με τον αυτόκλητο «αρχιεπίσκοπο Αθηνών Καλλίνικο Σαραντόπουλο», υπάρχει διαφημιστική καταχώρηση που αναφέρει «ανάγκη κάλυψης δικαστικών εξόδων λόγω δικαστικής καταδίκης των πατέρων [καταληψιών] από την ανθρώπινη δικαιοσύνη», οπότε «όσοι επιθυμούν, να καταθέσουν “την εισφορά τους” σε τραπεζικό λογαριασμό στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ με αριθμό 151/95ΧΧΧΧ-09». Ο ίδιος τραπεζικός λογαριασμός δίνεται και τηλεφωνικώς σε όσους επικοινωνούν με τους καταληψίες, για να τους αποστείλουν χρήματα. Πρόκειται για προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό του ηγέτη των καταληψιών, κ. Μεθοδίου. Στον ίδιο λογαριασμό γινόταν η καταβολή συντάξεων γερόντων (εγκαταβιούντων στη μονή) από ασφαλιστικούς φορείς.






-Σε αμερικάνικη ιστοσελίδα δημοσιεύονται (για τους ΕλληνοαμερικανούςΕλληνοκαναδούς κλπτα εξής«Make a donation of $20.00 and upon request we will send you a CD made by the Esphigmenou monks on the Monastery's feast day OR $100.00 for a book of St. Gregory's Homilies» και «Mail checks to: Friends of Esphigmenou Monastery, PO Box 3010xx, Boston, MA 02...» και «Mail checks to: Abbott Methodios, PO Box …, Ierissos, Greece 63...» και «On-Line Donation: Click here to make an instant on-line donation via PayPal using your Visa, Mastercard, American Express or Discover card, OR make a direct transfer directly from your checking account».






Γίνονται ευκολίες πληρωμής με ενσωματωμένο στην ιστοσελίδα το σύστημα PAYPAL για απ’ ευθείας μεταφοράς χρημάτων από πιστωτικές κάρτες! Σε άλλο σημείο στην ίδια ιστοσελίδα περιγράφουν ως τραγική την κατάστασή τους και παραθέτουν πλειάδα αριθμών τηλεφώνων και τηλεομοιοτύπων (fax) πολιτειακών παραγόντων (υπουργών, πρωθυπουργού κλπ), ενώ προτρέπουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας να τα χρησιμοποιήσουν, ασκώντας πίεση υπέρ των καταληψιών, με στόχο τη μη υλοποίηση πράξεων και αποφάσεων Εκκλησίας και Ελληνικής Δικαιοσύνης, οι οποίες τους αφορούν.






-Σε ρωσική ιστοσελίδα δημοσιεύονται (για τους ομόδοξους Ρώσους που αγνοούν τις σχισματικές προεκτάσεις των ακολούθων του ιουλιανού ημερολογίου στην Ελλάδα) οι αντιαγιορείτικες θέσεις των καταληψιών και βεβαίως προωθείται διαφημιστικά η συνδρομή στο περιοδικό των καταληψιών, που φέρει το όνομα «Βοανεργές».








2) Σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο διαδίκτυο .


Υποστηρικτές των καταληψιών της μονής Εσφιγμένου δημοσιεύουν διαφημίσεις περιοδικού τους και εκκλήσεις για χρήματα σε κοινότητες/ομάδες τους στο FACEBOOK και στο TWITTER, οι οποίες παραπλανητικά φέρουν το όνομα «Εσφιγμένου» σε διάφορες μορφές. Μάλιστα, η κοινότητα/ομάδα τους στο FACEBOOK επί πολλούς μήνες τουλάχιστον του έτους 2014 είχε επί πληρωμή διαφημιστική καταχώρησή της, με στόχο την προσθήκη μελών σε αυτή, μέσω «Like». Η κοινότητα/ομάδα αυτή φιλοξενεί απόψεις και εκκλήσεις των καταληψιών, ενώ η εταιρεία FACEBOOK Inc. (αμερικανικών συμφερόντων) την επισημαίνει με τον δημόσιο χαρακτηρισμό «χορηγούμενη» ή «sponsored» (αναλόγως γλώσσας προτίμησης εκάστοτε χρήστη).






Γράφουν δημοσίως οι υποστηρικτές των καταληψιών επί λέξει στην ανωτέρω ομάδα/κοινότητά τους στο FACEBOOK τα εξής:

-«για οποιοδήποτε θέμα πνευματικό ή για όποια δωρεά, παρακαλούμε […] επικοινωνήστε κατευθείαν στη Μονή με τον Πατέρα Ιερομόναχο Γ[...] στο 69733451ΧΧ. Πιστεύουμε όμως ότι με το να ενημερώνουμε μέσω Facebook τον κόσμο που στηρίζει την Μονή, δημιουργούμε μια μεγάλη παρέα φίλων, που θα την στηρίξει έγκαιρα όταν έρθουν τα δύσκολα γιατί θα έχουν ενημερωθεί γρήγορα. Αυτός άλλωστε ήταν και ο πρωταρχικός σκοπός μας.»

-«Περιοδικό Βοανεργές Πληροφορίες - Εγγραφές: Νομός Αττικής: κ. Δ. Π. Τηλ.: 6956 203 0ΧΧ, Νομός Θεσσαλονίκης κ. Χ. Ε. Τηλ.: 6942 059 3ΧΧ, Νομός Καβάλας: κ. Κ. Ι. Τηλ.: 6972 291 6ΧΧ, υπόλοιπη Ελλάδα και εξωτερικό: κ. Γ. Μ. Τηλ.: 6973 345 1ΧΧ, Για συνδρομές - ταχ. επιταγές: Γ. Π., Ταχ. Γραφείο Αμυγδαλεώνος Τ.Κ. 640ΧΧ ΑΜΥΓΔΑΛΕΩΝΑΣ, Εσωτερικού: 30€ ανά έτος (6 τεύχη), Εξωτερικού: 40€ ανά έτος (6 τεύχη)»

-σε εικόνα-προμετωπίδα: «Περιοδικό Βοανεργές. Το περιοδικό των πολιορκημένων Εσφιγμενιτών μοναχών. Η στάση τους μας εμπνέει… Ο αγώνας τους μας συγκινεί… Τι ωραίο να μάχεσαι για την Πατρίδα και την Ορθοδοξία! Με την συνδρομή σου ενισχύεις την μάχη αυτή…»






3) Σε έντυπα περιοδικά εντός Ελλάδος .

Σταθερή καταχώρηση-διαφήμιση ζήτησης δεμάτων, δωρεών και ΕΠΙΤΑΓΩΝ εντοπίζουμε σε παλιοημερολογίτικα περιοδικά, όπως «Βοανεργές» και «Άγιος Αγαθάγγελος Εσφιγμενίτης», η οποία αναφέρει «Όσοι θέλουν να αποστείλουν επιστολάς, δέματα, ταχυδρ. επιταγήν κλπ εις τους διωκομένους πατέρας της ιεράς μονής Εσφιγμένου η ταχ. Διεύθυνσις είναι: Αρχιμ. Μεθόδιος – Τ.Θ. …, Τ.Κ. 63..., Ιερισσός Χαλκιδικής». Το περιοδικό «Βοανεργές» ισχυρίζονται πως εκδίδουν οι ίδιοι οι καταληψίες. Είναι δίμηνης έκδοσης, έγχρωμο, πολυσέλιδο και εμφανώς πολυτελούς εκτύπωσης, με πλειάδα φωτογραφιών, από τα πλέον ακριβής εκτύπωσης περιοδικά στην Ελλάδα, δείγμα της μεγάλης σημασίας που έχει για τους καταληψίες.



4) Σε ομογενειακά έντυπα εκτός Ελλάδος και στις αντίστοιχες ιστοσελίδες τους .


Παρατηρεί κανείς διαφημιστικές καταχωρήσεις με τις ίδιες χρηματικές εκκλήσεις, όπως σε ομογενειακά έντυπα των ΗΠΑ, π.χ. στο έντυπο «Εθνικός Κήρυξ». Αυτές είναι διανθισμένες με ψευδολογίες, έκκληση για παρεμβάσεις-ρουσφέτια (!), λαϊκισμό και πατριδοκαπηλεία.






6. ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΒΟΗΘΗΜΑΤΩΝ

Οι καταληψίες παρατηρούμε πως συγκεντρώνουν ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΣΑ και πέραν των ανωτέρω τρόπων, δηλαδή και πέραν συνδρομών περιοδικού, δωρεών, επιταγών και ταχυδρομικής αποστολής δεμάτων.



α) Εντός παλιοημερολογίτικων ναών και σωματείων (παράταξης Σαραντόπουλου) Διενεργούνται περιοδικοί έρανοι χρημάτων «υπέρ της αγωνιζομένης ιστορικής ιεράς μονής Εσφιγμένου» εντός των ναών τους. Υπάρχουν πληροφορίες πως προκύπτουν περισσεύματα, ιδίως σε συσκευασμένα τρόφιμα, τα οποία οι καταληψίες αναδιαθέτουν σε υποστηρικτές τους.

β) Σε ΗΠΑ, Καναδά & Γερμανία Διοργανώνονται ή διοργανώνονταν, τουλάχιστον κατά το παρελθόν, «φιλανθρωπικές βραδιές συλλογής χρημάτων» υπέρ της συνέχισης της κατάληψης της μονής Εσφιγμένου, με αξιοσημείωτα κέρδη και με εκμετάλλευση της μη ακριβούς γνώσης των ομογενών περί της πραγματικότητας γύρω από τους αυτόκλητους «διωκόμενους ένεκα πίστεως Εσφιγμενίτες»....






γ) Εντός ή πέριξ της κατειλημμένης μονής Εσφιγμένου οι καταληψίες :


1) πωλούν χωρίς νόμιμα παραστατικά, χωρίς τιμολόγια προμηθευτών, χωρίς άδεια πώλησης τροφίμων, χωρίς άδεια ή έλεγχο τροφίμων από τη Διεύθυνση Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων (Υγειονομικό) και χωρίς την προβλεπόμενη αναφορά προέλευσης, συγκεκριμένα τρόφιμα: συσκευασμένα μέλια, λάδια, κρασιά, τσίπουρα, νηστίσιμη μερέντα (!), τυριά, βούτυρα, μανιτάρια, γιαούρτια και άλλα: κομποσχοίνια, εικόνες, μπλουζάκια, μπουφάν, σημαίες, λάβαρα κλπ.

2) διαφημίζουν και πωλούν το περιοδικό που εκδίδουν οι ίδιοι («Βοανεργές»). Συγκεκριμένα, στην είσοδο, στο αρχονταρίκι και στον ξενώνα της μονής υπάρχουν στασίδια με περιοδικά και έντυπα συμπλήρωσης στοιχείων για συνδρομή, διαφημιστικές επιγραφές κλπ. Οι επισκέπτες προτρέπονται να αγοράσουν το εν λόγω περιοδικό προς 3 € ανά τεύχος ή να γίνουν συνδρομητές προς 30 € ανά εξάδα εκτυπωμένων τευχών ή να γίνουν συνδρομητές προς 20 € ανά εξάδα ηλεκτρονικών τευχών ή να καταθέσουν ποσό της αρεσκείας τους, μεγαλύτερο των προηγουμένων, «προς βοήθεια». Σε καμμία περίπτωση οι καταληψίες δεν κόβουν απόδειξη γι' αυτά, τα χρήματα ανταλλάσσονται παρανόμως με περιοδικά, αδήλωτα, δίχως φορολογικά παραστατικά. Εντός της κατειλημμένης μονής υπάρχει ειδικό διαμορφωμένο δωμάτιο ως «αρχείο περιοδικού τύπου», στο οποίο υπάρχει μεγάλη παρακαταθήκη νέων και παλιών τευχών περιοδικών. Επίσης, εντός της κατειλημμένης μονής πωλούνται και τεύχη του έτερου περιοδικού ζηλωτών, ονόματι «Άγιος Αγαθάγγελος Εσφιγμενίτης», έκδοσης του απελαθέντος από το Άγιον Όρος, κ. Ιακώβου Φίλια.

3) Ξεφορτώνουν κατά τις νυχτερινές ώρες προμήθειες στη μονή, ιδίως καύσιμα, τις οποίες μεταφέρουν με φορτηγάκια-καρότσες. Αυτό ακριβώς έχουν δηλώσει και έχουν δείξει δημοσίως οι ίδιοι οι καταληψίες σε τηλεοπτικές εκπομπές, στις οποίες πρωταγωνιστούσαν. Όλες οι κινήσεις οχημάτων από τους καταληψίες εντός Αγίου Όρους είναι παράνομες, ενώ πολλά από τα οχήματα που κινούν δεν φέρουν καν πινακίδες. Ενδεικτικά αναφέρουμε

-την εκπομπή-αφιέρωμα «Πρωταγωνιστές» του δημοσιογράφου και πολιτικού κ. Σταύρου Θεοδωράκη στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA

-την εκπομπή «Αποτυπώματα» του δημοσιογράφου Αντώνη Παπαδόπουλου στον τηλεοπτικό σταθμό ALTER

-την ταινία μικρού μήκους της εταιρείας Vice παραγωγής 2014

Όλες οι προαναφερθείσες είναι ελεύθερα διαθέσιμες ολόκληρες στο youtube.com και σε άλλες ιστοσελίδες υποστηρικτών των καταληψιών

4) Δέχονται προμήθειες πάσης φύσεως υλικών μέσων, π.χ. πετρελαίου, ψαριών, οικοδομικών υλικών, μέσω πλωτών μέσων, που παρανόμως ελλιμενίζονται στη μονή. Παραπέμπουμε και στις ανωτέρω σχετικές τηλεοπτικές εκπομπές.

5) Δέχονται προμήθειες πάσης φύσεως υλικών μέσων, π.χ. πατάτες, ψάρια, ζυμαρικά, λαχανικά, φρούτα, βενζίνη, πετρέλαιο κλπ από υποστηρικτές τους που παρανόμως διασχίζουν τα χερσαία σύνορα και εισέρχονται με οχήματά τους στη μονή. Υπάρχουν σχετικές έγγραφες αναφορές στην Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους.

6) Προτρέπουν τους επισκέπτες να εισέρχονται στο Άγιον Όρος χωρίς τήρηση όσων προβλέπει ο Καταστατικός Χάρτης Αγίου Όρους, ειδικά χωρίς το νόμιμο διαμονητήριο (άδεια εισόδου) και διασχίζοντας παρανόμως καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας τα χερσαία σύνορα του Αγίου Όρους από τις θέσεις Κουμίτσα και Καραούλι, μετά τα Νέα Ρόδα. Η προτροπή υλοποιείται και αποτελεί τον συνηθέστερο τρόπο εισόδου υποστηρικτών της κατάληψης στην κατειλημμένη μονή. Οι υποστηρικτές διαβαίνουν παρανόμως τον φράκτη των συνόρων του Αγίου Όρους, εισέρχονται σε αυτό από τη θέση «Καραούλι» και παραλαμβάνονται από φορτηγό ή πολυθέσιο όχημα που οδηγούν καταληψίες. Διανύοντας σχετικά σύντομη διαδρομή και περνώντας περίπου 100 μέτρα από το Αστυνομικό Φυλάκιο της μονής Χιλανδαρίου, σε οπτική επαφή με αυτό, οι λαθραίως εισερχόμενοι υποστηρικτές φτάνουν στην κατειλημμένη μονή Εσφιγμένου.

7) Ανέχονται, διενεργούν ή υποστηρίζουν

-λαθραλιεία πλησίον της μονής και εγγύτερα των προβλεπόμενων 500 μέτρων από την ακτή

-λαθροϋλοτομία στο δάσος πέριξ της μονής και παράνομη πώληση προϊόντων ξυλείας, δίχως άδεια και με εμφανή ζημία σε αγιορείτικα δάση

-λαθρομελισσοκομία

-λαθροκαλλιέργεια μανιταριών

-λαθροεκτροφεία αγριογούρουνων

-λαθραμπελουργία, εκμεταλλευόμενοι εκτάσεις της μονής, παρασκευάζοντας και πουλώντας (χωρίς φορολογικά παραστατικά ή με πλαστά τιμολόγια) τσίπουρα, ούζα, κονιάκ κλπ.





δ) Εκτός Αγίου Όρους

1) προϊόντα που αναφέρονται ως «προέλευσης Εσφιγμένου» πωλούνται ελεύθερα και δίχως νόμιμα παραστατικά και σε άλλα, εκτός Αγίου Όρους σημεία, όπως σε παλιοημερολογίτικα ιδρύματα ανά την Ελλάδα, στο κατειλημμένο εσφιγμενίτικο αγρόκτημα στην Ιερισσό και σε… πανηγύρια! Τέτοια είναι μέλια, λάδια, κρασιά, τσίπουρα κλπ. Οι παρανόμως πωλούντες αυτά διαφημίζουν ως πλεονέκτημα την παντελή έλλειψη εγγράφων, αδειών και ελέγχων αυτών, με το αιτιολογικό πως «δεν έχουν γραμμωτό κώδικα (barcode), άρα δεν είναι σφραγισμένα με το 666».

2) οι καταληψίες κόβουν πλαστές αποδείξεις και πλαστά τιμολόγια, χρησιμοποιώντας το όνομα «Ιερά μονή Εσφιγμένου» και το ΑΦΜ της μονής, ενώ εκδίδουν και πλαστά απαλλακτικά ΦΠΑ. Κατόπιν, μέσω του λογιστή τους, οι ανυποψίαστοι συναλλασσόμενοι με τους καταληψίες μαθαίνουν ότι έχουν στα χέρια τους ΠΛΑΣΤΗ απόδειξη, ΠΛΑΣΤΟ τιμολόγιο ή ΠΛΑΣΤΟ απαλλακτικό ΦΠΑ, οπότε οφείλουν να αποδώσουν το αντίστοιχο ποσόν στο Ελληνικό Δημόσιο! Υπάρχουν πάμπολλες σχετικές καταγγελίες ιδιωτών, αλλά και καταδίκες των καταληψιών για έκδοση πλαστών φορολογικών παραστατικών, δηλαδή για σοβαρές οικονομικές απάτες. Ενήμερες είναι και οι ΔOY της χώρας, ενώ σχετική ενημέρωση του κοινού έχει κάνει η νόμιμη και κανονική αδελφότητα της ιεράς μονής Εσφιγμένου.

3) γίνονταν έως πρότινος μεταξύ λαϊκών (τουλάχιστον) συναλλαγές προϊόντων ξυλείας, η οποία προερχόταν από το Άγιον Όρος, συγκεκριμένα από την κατειλημμένη μονή Εσφιγμένου, κατόπιν παρανόμου υλοτομήσεως. Τα ίχνη στο δάσος είναι εμφανή.



Για τα ανωτέρω πολλοί προβληματίζονται για ορισμένες συναλλαγές και κινήσεις των καταληψιών και των σχετιζομένων με αυτούς, όπως αυτές αναδεικνύονται ενίοτε από τον ημερήσιο τύπο.

Παραδείγματα:

-στις 3/8/2013 η εφημερίδα «Έθνος» αναφέρθηκε σε ένα δίκτυο από παράνομες οικονομικές δοσοληψίες των καταληψιών, σε παράνομη κατοχή οχημάτων και πλωτών μέσων και άλλα αφανή στους υποστηρικτές των καταληψιών, τα οποία όμως αποδεικνύεται εμπράκτως πως είναι επί το πλείστον γνωστά στους κατοίκους παρακειμένων οικισμών, όπως η Ιερισσός, η Ουρανούπολη και τα Νέα Ρόδα Χαλκιδικής:

η εφημερίδα έγραψε «ο Μεθόδιος είναι ένας σκληρός ζηλωτής, με ακραίες θέσεις και συμπεριφορά. Κατά διαστήματα βέβαια απεκδύεται τον μοναχικό του βίο και συμπεριφέρεται σαν νεόπλουτος κοσμικός, μιλώντας ενώπιον ακροατηρίου σε πολυτελή ξενοδοχεία της Αθήνας, κατακεραυνώνοντας πάντα τον Οικουμενικό Πατριάρχη, ενώ τον περασμένο Νοέμβριο δεν δίστασε να είναι κεντρικός ομιλητής σε εκδήλωση του εθνικιστικού Πατριωτικού Ελληνικού Συνδέσμου στη Λάρισα, όπου εξήρε τη δράση της ακροδεξιάς οργάνωσης και καταφέρθηκε εναντίον του κ. Βαρθολομαίου.» και «τα προϊόντα αυτά είναι από το εμπόριο και ειδικά για το λάδι συνεργάζονται με παραγωγούς από την Καλαμάτα, οι ίδιοι ωστόσο τα προωθούν ως δικής τους παραγωγής. Από τις εξορμήσεις τους αυτές στη Ρωσία οι ζηλωτές μοναχοί επιστρέφουν με μεγάλα χρηματικά ποσά»


-στις 9/10/2007 η εφημερίδα «Έθνος» έγραψε  «Για ποσότητες δυναμίτιδας και βενζίνης, που φέρεται να προμήθευε στους καταληψίες της Μονής Εσφιγμένου, διώκεται ένας ψαράς»






7. ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΔΟΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Πανεύκολα βρίσκει κανείς στο youtube.com με λέξη-κλειδί «Μεθόδιος» ή «Εσφιγμένου» δεκάδες ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ (σε κλειστούς ή ανοιχτούς χώρους) του κ. Μεθοδίου Παπαλαμπρακόπουλου, ο οποίος είναι ο αρχηγός των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου και φερόμενος ως εκπρόσωπος αυτών. Επίσης πλειάδα από ιστοσελίδες με την παραπλανητική χρήση του όρου «Εσφιγμένου», όπου προβάλλονται οι απόψεις των καταληψιών και διαφημίζονται περιοδικά τους και τρόποι αποστολής συνδρομών-βοηθημάτων προς αυτούς. Οι δημοσιευμένες ομιλίες του περιέχουν ισχυρισμούς σχετικά με «διωγμό» και «αγώνα» της ομάδας του, αλλά και έντονους λόγους αναφανδόν εναντίον των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων, των πάσης φύσεως ηλεκτρονικών καρτών, του γραμμωτού κώδικα προϊόντων (barcode), του ηλεκτρονικού «φακελώματος», του διαδικτύου, της τηλεόρασης κλπ.



Παραδείγματα για την «δαιμονοποίηση» των ηλεκτρονικών καρτών:

α) Δημόσια ομιλία του κ. Μεθοδίου εντός της κατειλημμένης μονής κατά την εορτή της Αναλήψεως εν έτει 2014, όπου μιλά εναντίον της χρήσης των ηλεκτρονικών καρτών (επί λέξει: «καρτούλα με το 666»), αλλά και εναντίον ιεραρχών της Εκκλησίας, εναντίον της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους και εναντίον νεοφανών αγίων (ονομαστικά οσίων γερόντων Παϊσίου και  Πορφυρίου).

β) Δημόσια ομιλία του κ. Μεθοδίου στην Πλατεία Συντάγματος Αθηνών στις 6/2/2011, όπου είπε «την κάρτα του πολίτη, αλλά και όλες τις κάρτες τις οποίες μας έχουν δώσει να τους τις επιστρέψουμε, να τις χρησιμοποιήσουν αυτοί όπου θέλουν […] δεν χρειαζόμαστε τη σφραγίδα του αντιχρίστου, η οποία θα μας υποδουλώσει».

γ) Άλλη δημόσια ομιλία του κ. Μεθοδίου στην Πλατεία Συντάγματος Αθηνών στις 27/3/2011 όπου αναπτύσσει παρόμοιες απόψεις.

δ) Δημόσια ομιλία του κ. Μεθοδίου σε μισθωμένη αίθουσα του ξενοδοχείου Grand Hotel Palace Θεσσαλονίκης, που έγινε στις 30/3/ 2014, και όπου ο κ. Μεθόδιος είπε «Σχολείο του διαβόλου η τηλεόραση [...] ολόκληρο πανεπιστήμιο του διαβόλου το διαδίκτυο»

ε) Δημόσιοι λόγοι του κ. Μεθοδίου από αυτοπρόσωπη συμμετοχή του στη μεταμεσονύκτια εκπομπή με τίτλο «Στην πόλη των παραισθήσεων» της δημοσιογράφου κ. Βίκης Μιχαλονάκου στον ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό Αθηνών KONTRA CHANNEL στις 13/2/2011, όπου επιδεικνύοντας μία ηλεκτρονική κάρτα με γραμμωτό κώδικα (barcode) στον τηλεοπτικό φακό είπε «όλα τα barcode δουλεύουν με το 666 [...] όλα αυτά είναι σχέδιο των σκοτεινών δυνάμεων, οι οποίες θέλουν να μας φακελώσουν»

ς) Ομιλία του κ. Γρηγορίου, αυτόκλητου «τοποτηρητή» της ομάδας του κ. Μεθόδιου, σε συγκέντρωση του παλιοημερολογίτικου συλλόγου «Πύρινη ρομφαία Πανορμίτη», η οποία έλαβε χώρα στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ στην Αθήνα εν έτει 2010. Σε αυτή ο κ. Γρηγόριος αναφέρει πως προέρχεται από το Άγιον Όρος, αρχικά ομιλεί αφ’ εαυτού, ενώ κατόπιν αναγιγνώσκει γραπτό μήνυμα του κ. Μεθοδίου. Αρχικά ο ίδιος είπε «η νέα τάξη πραγμάτων θέλει να μας αναγκάσει να πάρουμε όλα αυτά τα καρτοειδή κατασκευάσματα, που [...] εμπεριέχουν τον δυσώνυμο αριθμό του 666, διότι μόνο τότε η νέα τάξη πραγμάτων θα είναι σίγουρη ότι μας ελέγχει ολοκληρωτικά» και «εμείς πρέπει ως στύλοι της ορθοδοξίας να λέμε όχι σε αυτά τα σκοτεινά σχέδια, να μη δεχτούμε τίποτα το οποίο εμπεριέχει το 666, να αρνηθούμε όλα αυτά τα είδη ταυτοποίησης προσωπικών στοιχείων». Κατόπιν ανέγνωσε μήνυμα του κ. Μεθόδιου, όπου αναφέρεται ότι «κίνδυνοι ελλοχεύουν και εις όσα άλλα καρτοειδή ηλεκτρονικά συστήματα ταυτοποίησης προσωπικών δεδομένων, όπως πιστωτικές κάρτες, κάρτες υγείας, κάρτες κοινωνικής προνοίας...». Μάλιστα στην αρχή της ομιλίας του ο κ. Γρηγόριος ονόμασε την ομάδα του «διωκόμενη ιερά μονή Εσφιγμένου».



Παραδείγματα για τη δημόσια εμφάνιση των δήθεν «πολιορκημένων»:

Οι φερόμενοι ως εκπρόσωποι της ομάδας κατάληψης κτηρίων της μονής Εσφιγμένου έχουν εμφανιστεί έως τώρα σε δεκάδες δημόσιες ομιλίες, οι οποίες έχουν μεταφορτωθεί στο youtube.com και ιστοσελίδες οπαδών τους. Ενδεικτικά, έχουν δώσει ομιλίες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Παιανία, Λάρισα, Αίγιο, Καβάλα, Κομοτηνή, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη κλπ.

α) Ορισμένες από τις αίθουσες που έχουν μισθώσει είναι στα: Βελλίδειο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς, Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, αίθουσα ΕΣΗΕΑ, αίθουσα Φιλαρμονικής Αιγίου, αίθουσα Διοικητηρίου Καβάλας κλπ, αλλά και σε ιδιωτικά ξενοδοχεία (συνήθως πολυτελή), όπως στα: Hilton Αθηνών, Caravel Αθηνών, Intercontinental Αθηνών, Grand Hotel Palace Θεσσαλονίκης, Volos Palace Βόλου, Grecotel Αλεξανδρουπόλεως, Georgio Inn Καστοριάς κλπ

β) Ανοιχτές συγκεντρώσεις που έχουν διοργανώσει ή συμμετάσχει είναι: στο Πεδίον του Άρεως Αθηνών, στην Πλατεία Συντάγματος Αθηνών κλπ.

γ) Ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί που τους έχουν προβάλει είναι: MEGA, ANTENNA, STAR, ALPHA, ALTER, KONTRA, ASTRA κλπ, ακόμη και με ειδικά αφιερώματα.





8. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΚΚΛΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΙΩΝ

Σχετικά με όλες τις ανωτέρω διαφημίσεις σε κάθε μέσο, ηλεκτρονικό ή έντυπο, για χρηματική και λοιπή υλική βοήθεια παρατηρούμε ότι:

1) ως όνομα παραλήπτη αναφέρεται πάντοτε το όνομα «ηγούμενος Μεθόδιος» ή «αρχιμανδρίτης Μεθόδιος» ή «abbot Methodios» και ποτέ «Ιερά μονή Εσφιγμένου». Επομένως, οποιαδήποτε υλική βοήθεια, χρηματική ή άλλη, κατευθύνεται προσωπικά στον αρχηγό των σχισματικών καταληψιών της μονής, κ. Μεθόδιο, αφού ουδείς άλλος παραλήπτης αναφέρεται από τους ίδιους. Στον ίδιο ανήκουν και ο τραπεζικός λογαριασμός και η ταχυδρομική θυρίδα που οι καταληψίες δίνουν στη δημοσιότητα.

2) αναφέρονται ονόματα και κινητά τηλέφωνα συγκεκριμένων ανθρώπων που διεκπεραιώνουν τη συνεννόηση με πάντα ενδιαφερόμενο για τις συνδρομές περιοδικών, καταθέσεις ποσών, αποστολές επιταγών, αποστολές άλλων υλικών αγαθών κλπ. Από αυτούς ένας είναι ρασοφόρος της ομάδας των καταληψιών, ο κ. Γ.Π., και άλλοι είναι μη ρασοφόροι.

3) πουθενά στην αλυσίδα διαφήμισης και συλλογής χρημάτων δεν γίνεται μνεία σε απαγόρευση χρήσης των «ηλεκτρονικών μέσων και καρτοειδών με το καταραμένο 666». Η πράξη των καταληψιών στο θέμα αυτό είναι ακριβώς το αντίθετο από τη θεωρία που προβάλλουν στα λόγια. Προτείνονται και γίνονται δεκτοί (από καταληψίες και υποστηρικτές τους) πάμπολλοι τρόποι συναλλαγών με ηλεκτρονικά μέσα, όπως ΤΡΑΠΕΖΕΣ, PAYPAL και πιστωτικές κάρτες συναλλαγών MASTERCARD, VISA, AMERICAN EXPRESS, DISCOVER. Βεβαίως άπασες φέρουν γραμμωτό κώδικα (barcode) και περιέχουν σε ηλεκτρονική μορφή προσωπικά και τραπεζικά στοιχεία των κατόχων τους.

4) πουθενά στις ιστοσελίδες των καταληψιών και των οπαδών τους δεν γίνεται η παραμικρή αναφορά στο ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διενεργούν μαζική αποθήκευση και διαφημιστική χρήση προσωπικών δεδομένων των χρηστών τους, το καταγγελλόμενο ως «ηλεκτρονικό φακέλωμα».

5) οι καταληψίες στέλνουν το περιοδικό τους, ονόματι «Βοανεργές» στις διευθύνσεις υποστηρικτών τους στην Ελλάδα (ή εκτός αυτής) χωρίς ποτέ να εκδίδουν σχετική απόδειξη, να αποδίδουν ΦΠΑ κλπ. Επίσης, η ίδια η εκτύπωση του περιοδικού, η προμήθεια της χαρτικής ύλης επίσης γίνονται χωρίς έκδοση νομίμων παραστατικών. Επίσης, δεν κάνουν διάκριση αν οι οικονομικοί συνδρομητές τους είναι «γνήσιοι ορθόδοξοι» (δηλ. παλιοημερολογίτες) ή «αιρετικοί οικουμενιστές νεοημερολογίτες», χαρακτηρισμοί που οι ίδιοι δημοσίως επιφυλάσσουν για τους εαυτούς τους και τους άλλους.

6) οι καταληψίες χρησιμοποιούν και την έμμεση διαφήμιση προϊόντων τους, μέσα από εκπομπές, ταινίες και ντοκιμαντέρ στα οποία συμμετέχουν. Έτσι, εμφανίζονται σε κινηματογραφικές λήψεις που προβάλλονται πανελληνίως μέσω τηλεόρασης και παγκοσμίως μέσω διαδικτύου να «ξεναγούν» τον κινηματογραφικό φακό π.χ. στο εργαστήριο που διατηρούν με προϊόντα ζαχαροπλαστικής, στο οινοποιείο-αποστακτήριο κλπ.





9. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

Εντοπίζουμε στο διαδίκτυο τα επίσημα έγγραφα που πιστοποιούν ότι οι εν λόγω ρασοφόροι κύριοι καταληψίες κτηρίων της εν λόγω μονής είναι σχισματικοί, καθηρημένοι και υπό απέλαση από το Άγιον Όρος:





Για τα μέλη της ομάδας των καταληψιών έχουν εκδοθεί αμετάκλητες διοικητικές και δικαστικές αποφάσεις, που όχι μόνο τους αποστερούν παντός δικαιώματος σε σχέση με την μονή Εσφιγμένου, αλλά και διατάσσουν την απέλασή τους από το Άγιον Όρος. Ενδεικτικώς αναφέρουμε την υπ’ αριθμόν 2.401/2002 απόφαση της Ιεράς Κοινότητας Αγίου Όρους, η οποία επικυρώθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας, με τις αμετάκλητες αποφάσεις υπ’ αριθμούς 736/2005 και 2.281-2.368/2005.





10. ΕΥΛΟΓΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟΠΙΣΤΟ

1) Γιατί και πώς ακριβώς είναι «πολιορκημένη και διωκόμενη» η ομάδα ανθρώπων που αυτοχαρακτηρίζονται σαν «ιερά μονή Εσφιγμένου», ενώ δεν υλοποιείται κανείς αστυνομικός περιορισμός ή έλεγχος στην κίνησή τους από και προς το Άγιον Όρος;

2) Πώς ερμηνεύουν οι χρηματοδότες και οι υποστηρικτές των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου τη ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΥΤΟΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗΣ σχετικά με το ότι έχουν πλειάδα υλικών αγαθών και σχετικά με τη χρήση ηλεκτρονικών καρτών;

3) Πώς «πολιορκημένοι και εστερημένοι τροφίμων και φαρμάκων» οι καταληψίες της μονής καταφέρνουν να εξασφαλίζουν ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗ για να κινούν την πλειάδα οχημάτων και πλωτών που χρησιμοποιούν, καθώς και τη γεννήτρια ρεύματος εντός της μονής; Με ποια νόμιμα παραστατικά γίνεται η προμήθειά τους σε πετρέλαιο και βενζίνη; Από πού έχουν τα αναγκαία χρήματα για να εξασφαλίζουν την προμήθεια καυσίμων, σε αντίθεση με την «πτωχεία και στέρηση» που διατυμπανίζουν δημοσίως;

4) Πώς «πολιορκημένοι και εστερημένοι όντες» οι καταληψίες της μονής καταφέρνουν να διατηρούν εντός ή πέριξ της κατειλημμένης μονής εντυπωσιακό και πληρέστατο φαρμακείο (ακόμη και με φάρμακα ομοιοπαθητικά), μεγάλο ζαχαροπλαστείο, εργαστήριο ζαχαροπλαστικής, αρτοποιείο, πλήρως εξοπλισμένο σιδηρουργείο, εγκατάσταση γεννήτριας ηλεκτρικού ρεύματος, οινοποιείο, αποστακτήριο τσίπουρου, εργαστήριο και αποθήκες οικοδομικών υλικών, οργανωμένη αμπελοκαλλιέργεια, εκτροφείο αγριόχοιρων, μελισσουργική εγκατάσταση, σταθερό τηλέφωνο και τηλεομοιότυπο (fax) με αριθμούς 2377023937, 8, 9, πλειάδα κινητών τηλεφώνων κλπ; Οι επισκέπτες της μονής τα γνωρίζουν εμπράκτως όλα αυτά. Οι ίδιοι οι καταληψίες σε τεύχη του περιοδικού που εκδίδουν, ονόματι «Βοανεργές», αυτοφωτογραφίζονται να ψαρεύουν, να μαγειρεύουν ψάρια, να φουρνίζουν δεκάδες ψωμιά, να μελισσοκομούν, να ελαιοκαλλιεργούν κλπ. Οι ίδιοι οι καταληψίες εμφανίζονται σε εκπομπή με τίτλο «Πρωταγωνιστές» του δημοσιογράφου και πολιτικού Σ. Θεοδωράκη και σε ανάλογη ταινία μικρού μήκους ιδιωτικής εταιρείας, όπου φαίνεται κραυγαλέα πως στη μονή έχουν πάμπολλα τρόφιμα, υλικά αγαθά και εγκαταστάσεις, όπως λέει ο λαός: «και του πουλιού το γάλα». Αμφότερες υπάρχουν στο youtube.

5) Πώς ανέχονται κάποιοι λαϊκοί να παραμένουν χρηματοδότες και υποστηρικτές των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου, ενώ αυτοί διαθέτουν αφθονία χρημάτων και υλικών μέσων;

6) Ποιο συνολικό χρηματικό ποσόν και ποιες ποσότητες και είδη άλλων υλικών μέσων συγκεντρώνουν ανά μήνα οι σχισματικοί καταληψίες της μονής Εσφιγμένου; Θα είχαν την ειλικρίνεια να δημοσιεύσουν έναν οικονομικό απολογισμό του συνδυασμού των διαφημιστικών προσπαθειών τους και των κόπων των υποστηρικτών τους, αφού δημοσίως επιλέγουν να ζητούν τις αντίστοιχες βοήθειες και χρήματα;





11. ΕΠΙΛΟΓΟΣ

Ο νέος και κανονικός Εσφιγμενίτης ηγούμενος γέρων Βαρθολομαίος κάλεσε στον ενθρονιστήριο λόγο του τους καταληψίες να ανανήψουν και γνωστοποίησε τοις πάσι ότι «υπάρχουν άνθρωποι πέριξ του σκληρού πυρήνα της κατάληψης που έχουν εγκλωβιστεί στο να υπηρετούν ιδιοτελή συμφέροντα».

Ευελπιστούμε η Πολιτεία να σεβαστεί εν προκειμένω το Ελληνικό Σύνταγμα και το αυτοδιοίκητο του Αγίου Όρους, υλοποιώντας τις αποφάσεις των θεσμοθετημένων οργάνων του. Ευχόμαστε να λήξει το συντομότερο η κατάληψη κτηρίων της μονής Εσφιγμένου και να τερματιστούν όλες οι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ που συντελούνται σήμερα εντός και πέριξ αυτής με καπηλεία του ονόματός της. Το ευχόμαστε κυρίως χάριν της ενότητας του Αγίου Όρους και της επικράτησης του δικαίου, της νομιμότητας, της εκκλησιαστικής κανονικότητας, της διαφύλαξης του ησυχαστικού χαρακτήρα του τόπου και της απρόσκοπτης συνέχισης της μακραίωνης καρποφόρου παρουσίας του! Η Παναγία να βάλει το χέρι Της!





Σημειώσεις:
-Στο κείμενο σκόπιμα παραθέτουμε μόνο τα αρχικά των ονομάτων οπαδών ή μελών των σχισματικών καταληψιών της μονής Εσφιγμένου, προς αποφυγή διαφήμισής τους. Ομοίως δεν παραθέτουμε ακέραιους τους τηλεφωνικούς αριθμούς που οπαδοί της κατάληψης δημοσιεύουν. Τα πλήρη στοιχεία τους και οι αριθμοί τηλεφώνων που δημοσιεύουν είναι στη διάθεσή μας. Σε παλιοημερολογίτικες ιστοσελίδες και ιστολόγια αυτά αναφέρονται ολόκληρα, όπως καθείς ευχερώς μπορεί να διαπιστώσει.
 -Αποτρέπουμε κάθε καλόπιστο από οικονομική συναλλαγή με τους σχισματικούς καταληψίες, για να αποφύγει εμπλοκές με τέλεση αδικημάτων και διότι αυτοί ενεργά αντιστρατεύονται την κανονικότητα στο Άγιον Όρος και είναι ήδη κατάδικοι ή υπόδικοι για σωρεία αδικημάτων οικονομικής ή φορολογικής φύσεως. Κάθε πολίτης, προς ατομική του διασφάλιση, ερχόμενος σε επαφή με αυτόκλητους «Εσφιγμενίτες» οφείλει να ερωτά και να διαπιστώνει εάν αυτοί είναι κανονικοί Αγιορείτες και όχι απελατέοι, σχισματικοί, κατάδικοι ή υπόδικοι.
-Το παρόν θα ανανεώνεται με νέα στοιχεία, όποτε περιπίπτουν στην αντίληψή μας.


Τρίτη, 21 Ιουλίου 2015



ΝΕΑ ΨΕΥΔΗΣ «ΕΙΔΗΣΗ» ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΕΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ





ΝΕΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΗ «ΕΙΔΗΣΗ» ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ

ή

Πώς να κρατάς αναμμένο το ενδιαφέρον και ανοιγμένο το πορτοφόλι των οπαδών σου…



1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Για πολλοστή φορά σήμερα 21/7/2015 η γνωστή ομάδα σχισματικών καταληψιών κτηρίων της μονής Εσφιγμένου Αγίου Όρους και οι οργανωμένοι οπαδοί τους κατέκλυσαν δεκάδες ιστοσελίδες στο ελληνόφωνο διαδίκτυο με πανικόβλητες ανακοινώσεις, ότι δήθεν «επίκειται χτύπημα στο μοναστήρι τους»! Θα ήταν όλα αυτά άξια θυμηδίας, αν δεν αφορούσαν στην διαστρέβλωση των αγιορείτικων και εκκλησιαστικών πραγμάτων, αν δεν περιείχαν εκμετάλλευση της λαϊκής ευσέβειας, αν δεν περιλάμβαναν καπηλεία του ράσου και του μοναχισμού, αν δεν συνεπάγονταν παραπλάνηση των μη καλώς γνωριζόντων το συγκεκριμένο αγιορείτικο πρόβλημα της μονής Εσφιγμένου…




2. ΕΥΧΗ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ
Ευχή διατυπώνει κάθε εχέφρων φίλος της Εκκλησίας, κάθε φίλος της καλής λειτουργίας της Πολιτείας μας και γνώστης της Αλήθειας: ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ η διασπειρόμενη «είδηση», κάτι που θα σήμαινε ότι ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ! Όντως υποκρύπτεται ο φόβος των ανθρώπων που είναι πίσω από την «είδηση», ότι θα υλοποιηθούν τελεσίδικες εκκλησιαστικές και δικαστικές αποφάσεις που αφορούν στην λύση της κατάληψης των κτηρίων που αυτοί κατακρατούν αντικανονικά παράνομα! Οι κύριοι πίσω από την είδηση έχουν λόγους να φοβούνται, διότι «δεν έχουν τη φωλιά τους καθαρή», κατά το κοινώς λεγόμενο… Μόνο οι φίλοι της αλήθειας και της τάξης δεν έχουν κανέναν λόγο να φοβούνται!

3. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ «ΕΙΔΗΣΗΣ»
Καταρχάς, η ίδια η «είδηση» έχει αυτοαναιρετικά στοιχεία! Επικαλείται ανώνυμη πηγή, μη κατονομαζόμενη. Μιλά για υλοποίηση απόφασης έως τον Δεκαπενταύγουστο, ενώ είναι γνωστό πως δεν υλοποιούνται εκτελέσεις αποφάσεων της Δικαιοσύνης καθ’ όλον τον Αύγουστο. Διατυπώνεται με πανομοιότυπο τρόπο από τους ίδιους ανθρώπους, όπως σε πλείστες άλλες φορές, που εκπέμπεται το μήνυμα «κινδυνεύουμε, κινδυνεύει το μοναστήρι μας, κινδυνεύει η ορθόδοξη πίστη». Γίνεται επίκληση «πολέμου έως θανάτου» με προφανή στόχο την άγρα και την συσπείρωση οπαδών, αλλά οπωσδήποτε και τη συγκέντρωση υλικών βοηθημάτων και συνδρομών από τους «ευαισθητοποιημένους οπαδούς». Χρησιμοποιούνται πολλά στοιχεία περί επείγοντος («κίνδυνος», «sos» κλπ), ενώ τίποτε επείγον δεν υπάρχει. Η είδηση έχει ξαναπαρουσιαστεί με πολλές παραλλαγές κατά το παρελθόν από τους ίδιους αυτουργούς και οπωσδήποτε θα ξαναπαρουσιαστεί, όσο αυτοί εμμένουν ανυποχώρητοι στις πλανεμένες ιδέες τους και στον φανατισμό που οφθαλμοφανώς τους διακρίνει.



4. ΑΠΟΡΙΕΣ-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς με την «είδηση» αυτή;!

-Την ύπαρξη έτοιμου δικτύου και οργάνωσης των προ πολλού εκφανατισθέντων οπαδών τους;

-Τον σχεδόν κινηματογραφικό τρόπο διασποράς (ψευδούς) είδησης, δίκην εκτάκτου δελτίου ειδήσεων;

-Την αριστουργηματική αυτοπροβολή των ιδίων των διασπειρόντων την «είδηση», σαν να είναι αδικημένοι από ένα τυφλό και απάνθρωπο σύστημα;

-Τις μεγαλοστομίες για «αγώνα», «ορθοδοξία», «πόλεμο έως θανάτου»;

-Την επίκληση του συναισθήματος των δεκτών της «είδησης»;

-Την έντεχνη απόκρυψη της πραγματικότητας πίσω από τα εντυπωσιοθηρικά «πυροτεχνήματα»;






Ποιοι είναι στ’ αλήθεια αυτοί που τα λεν αυτά και σε τι αποσκοπούν; Με νηφάλιο βλέμμα, πρόκειται όντως για «έκτακτη είδηση ενός επικείμενου κακού εις βάρος αγνών και πολεμουμένων αγωνιστών Αγιορειτών»; Το αναφερόμενο ως «μοναστήρι τους» είναι όντως δικό τους; Εξηγούμαστε:



5. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ



1) Πίσω από την «είδηση» βρίσκονται οι ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΙΕΣ ΚΤΗΡΙΩΝ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ και όχι από κάποια Αγιορείτικη αδελφότητα. Αυτοί αποδεικνύουν ότι ξέρουν καλά να χειραγωγούν τον ανυποψίαστο κοσμάκη, να δημιουργούν ψευδείς εντυπώσεις, να αποκρύπτουν τις αληθείς τους ιδιότητες και να καρπώνονται έμπρακτη υποστήριξη από θύματα που παραπλανούν στις ιδεοληψίες τους.



2) Η ομάδα αυτή των σχισματικών καταληψιών διαθέτει ηγετικό «σκληρό» πυρήνα 10-15 ατόμων που ΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΛΕΙΑΔΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΩΡΕΙΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΩΝ, ποινικών και αστικών, όπως οικονομικές απάτες, βιαιοπραγίες, ιδιοποίηση περιουσιακών στοιχείων, χρήση όπλων κλπ. Πρόκειται για ομάδα προσώπων που καταλαμβάνουν το βασικό κτήριο της μονής Εσφιγμένου (και άλλα κτήρια) και τελούν υπό έξωση και απέλαση όχι μόνο από το κτήριο αυτό, αλλά και συνολικά από το Άγιον Όρος.



3) Το δήθεν «μοναστήρι τους» δεν είναι δικό τους και με κανέναν τρόπο δεν τους ανήκει. Πρόκειται για ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΠΗΓΙΑΚΗ ΜΟΝΗ, δηλ. μονή υποκείμενη στην άμεση πνευματική δικαιοδοσία του εκάστοτε οικουμενικού Πατριάρχη. Πρόκειται μάλιστα για μονή Αγιορείτικη, σε τόπο όπου ισχύει ο Καταστατικός Χάρτης Αγίους Όρους, ο κυρωμένος από το Ελληνικό Σύνταγμα (άρθρο 105), εκεί όπου άπαντες οι προσερχόμενοι ορθόδοξοι να μονάσουν είναι φιλοξενούμενοι της Παναγίας, αχρείοι δούλοι και απλοί φύλακες του Περιβολιού της, με τις μοναχικές υποσχέσεις της ακτημοσύνης, υπακοής και παρθενίας. Κανένα κτήριο δεν τους ανήκει, όλα ανήκουν στην Κυρία Θεοτόκο και του Αγίου Τόπου τη διοίκηση ασκεί η προς τούτο αρμόδια Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους.



4) Η ομάδα αυτή των σχισματικών καταληψιών είναι συνδεδεμένη με συγκεκριμένη ομάδα αυτοαποκαλουμένων «γνησίων ορθοδόξων», δηλαδή εξωεκκλησιαστικών και παρασυνάγωγων παλιοημερολογιτών. Οι συγκεκριμένοι ρασοφόροι είναι και επισήμως χαρακτηρισμένοι ως σχισματικοί, είναι μάλιστα καθηρημένοι παντός ιερατικού σχήματος ή του μοναχικού βαθμού. Η ομάδα των σχισματικών καταληψιών έχει αυτοαποκοπεί από τους λοιπούς Αγιορείτες και από σύμπασα την ορθόδοξη Εκκλησία, παρότι ρασοφορούν. Έχουν χαράξει δική τους, αυτοσχέδια, πορεία μακριά από την Ιερά Κοινότητα Αγίου Όρους και μακριά από κάθε τοπική ορθόδοξη Εκκλησία ή Πατριαρχείο.



5) Εκπρόσωποι της ομάδας των σχισματικών καταληψιών εμφανίζονται συχνά σε τηλεοπτικά κανάλια και σε εκδηλώσεις σε ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα, αγρεύοντας οπαδούς και υλική συμπαράσταση, πράγματα ξένα προς το ορθόδοξο, το μοναστικό και το αγιορείτικο ήθος. Στόχος είναι η κίνηση αισθημάτων συμπαθείας υπέρ τους, συναισθημάτων αγανάκτησης για τους καταγγελλόμενους ως «διώκτες» τους, η πρόκληση ταραχής, ο εκφανατισμός και η δημιουργία και επέκταση κοσμικού δικτύου οπαδών τους. Είναι οι ίδιοι που διατυμπανίζουν ψευδώς ότι «διώκονται διότι δεν δέχονται ευρωπαϊκά κονδύλια». Λυπηρό στοιχείο αποτελεί ότι δημοσίως ονομάζουν «ψευτοαγίους» ή ακόμη και «μάγους» τους συγχρόνους αγίους Πορφύριο και Παϊσιο, ενδεικτικό της εκκλησιαστικής εκτροπής τους.



6. ΑΠΛΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ

Ως γνωστόν, η κανονική και αναγνωριζόμενη πανταχόθεν εσφιγμενίτικη αδελφότητα, υπό την ηγουμενεία του γέροντος Βαρθολομαίου, κατοικεί προσωρινά στο εσφιγμενίτικο κονάκι Καρυών, καθότι εκκρεμεί από τις αστυνομικές δυνάμεις η λύση της κατάληψης του κεντρικού κτηρίου της. Προαναφέραμε ότι υπάρχουν ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΙΚΩΝ ΚΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΙΚΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ. Είναι βέβαιο και μοιραίο αυτές κάποια στιγμή να υλοποιηθούν, όσο και αν η Ελληνική Αστυνομία έχει επιδείξει ολιγωρία ή αδράνεια σε ανάλογες περιπτώσεις κατά το παρελθόν. Ήδη η αστυνομία απέδωσε στους Εσφιγμενίτες ακίνητα της μονής τους σε Θεσσαλονίκη και αλλού, το ίδιο σύντομα αργά ή γρήγορα θα πράξει και για το κατειλημμένο τμήμα του κονακίου Καρυών και για το βασικό κτήριο της μονής. Οι καταληψίες μπορούν να είναι βεβαιότατοι πως η αντίδρασή τους, ουσιαστικά η σκιαμαχία τους, έχει ημερομηνία λήξης και οπωσδήποτε θα βρεθούν άλλοι μία φορά ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης για παραβατικές πράξεις και παραλείψεις τους. Ας ελπίσουμε πως θα αντιληφθούν το ημαρτημένο των επιλογών τους, στις οποίες συμπαρασύρουν τους ευπίστους και τους μη ερευνώντες, και πως θα επανατροχιαστούν στην Εκκλησία και στον σεβασμό των νόμων. Άλλωστε, έχει σοβαρό πρόβλημα κράτος στο οποίο δεν υπάρχει καθολικός σεβασμός των νόμων ή γίνεται επιλεκτική εφαρμογή των νόμων και των αποφάσεων της Δικαιοσύνης που το ίδιο έχει ορίσει. Δεν είναι δυνατόν η εκκλησιαστική ανταρσία και η καταφυγή σε βία, απάτες και πολεμική να ονομάζονται «αγώνας υπέρ της ορθοδοξίας». Αψευδείς μάρτυρες οι πατέρες της Εκκλησίας και οι αναρίθμητοι Αγιορείτες μοναχοί και άγιοι που έδωσαν τη μαρτυρία της συνειδήσεως με τους κόπους, με τους ιδρώτες, με τους αγώνες τους, με την μεγίστη μοναχική αρετή: την ΥΠΑΚΟΗ.



7. Η ΔΕΟΥΣΑ ΣΤΑΣΗ

Καθένας που σέβεται τον Άγιον Όρος, την Εκκλησία γενικώς, την εκκλησιαστική τάξη, την ευνομία, την τήρηση των νόμων και την Αλήθεια την ίδια, οφείλει να διαχωρίσει σαφώς τη συνθηματολογία και την προπαγάνδα από την πραγματικότητα. Η δήθεν «είδηση» των δήθεν «απειλουμένων» είναι άκρως προπαγανδιστική και προφανώς αποσκοπεί στην «αγωνιστική γυμναστική» των παραπλανημένων οπαδών τους και στην άγρα υποστήριξης, ιδίως οικονομικής. Το Άγιον Όρος ή η Εκκλησία ούτε κινδυνεύει, ούτε έχει ανάγκη από αυτόκλητους σωτήρες για να το «σώσουν»! Η Εκκλησία σώζει τα μέλη της γιατί έχει κεφαλή τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, δεν σώζεται από τα μέλη της!

Η απαράδεκτη κατάσταση που το Άγιον Όρος βιώνει με την διάσπαση της ενότητάς του έχει προ πολλού εκλείψει, αφότου οι Αγιορείτες και ο δεσπότης του αγιωνύμου Άθωνος, οικουμενικός Πατριάρχης, έδωσαν οριστική λύση στο γνωστό εσφιγμενίτικο πρόβλημα, προβαίνοντας κατόπιν εξαντλητικών διαλόγων και υπομονής, σε αποφάσεις απέλασης των σχισματικών καταληψιών που αυτοπροβάλλονται σαν «πολιορκημένοι και τελευταίοι αγωνιστές της ορθοδοξίας» και αποκαθιστώντας νέα και κανονική αγιορείτικη αδελφότητα για την εν λόγω μονή. Οι αποφάσεις τους επικυρώθηκαν σε κάθε βαθμό από την Ελληνική Δικαιοσύνη. Οπωσδήποτε οφείλει να γίνει σεβαστή από όλους κάθε απόφαση και νόμος, Εκκλησίας και Πολιτείας, που αφορά στη λύση της κατάληψης, στην ελευθέρωση των κτηρίων από τα οποία η ανωτέρω ομάδα σχισματικών καταληψιών αρνείται να αποχωρήσει ειρηνικά.Ας ειρηνεύουμε όλοι, ας μην ταραζόμαστε, ας μην παρασυρόμαστε από μεγαλοστομίες, ας μην είμαστε τόσο ευκολόπιστοι σε έντεχνες προπαγάνδες και ας έχουμε εμπιστοσύνη στην Κυρία Θεοτόκο, η οποία σκέπει και φρουρεί το Περιβόλι της από άκρου εις άκρον!






8. ΠΗΓΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Όσοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώση επί του θέματος και όχι απλώς να μείνουν στις έντεχνες εντυπώσεις, μπορούν να αναζητήσουν αμερόληπτες πηγές και να αποτανθούν σε αυτούς που είναι αρμόδιοι:

1) Ιερά Κοινότης Αγίου Όρους

2) Οικουμενικό Πατριαρχείο

3) Ελληνική Πολιτεία



Οι ανωτέρω διατυπώνουν επανειλημμένα δημόσιες θέσεις, π.χ.

1)









2)





3)






Συμπληρωματικά, παραθέτουμε απόψεις

i) διακεκριμένων νομικών:


ii) που εκτέθηκαν σε συνέδριο της Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

http://www.livemedia.gr/video/489
 
Τέλος και τω Θεώ δόξα!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...